Serwis MyBank.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [Zamknij tą informację]

mBank: czy potrzebujesz gwiazdora, aby wybrać bank?

mBank: czy potrzebujesz gwiazdora, aby wybrać bank?
Data dodania: 2011-06-08 (15:20) Informacje bankowe

W najnowszej kampanii wizerunkowej mBank przekonuje, że Klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę. Nawet bez kontraktu z celebrytą, mBank jest najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce.

Według szacunków domu mediowego MPG, przygotowanych na podstawie danych Kantar Media, w 2010 r. 1/3 telewizyjnych budżetów reklamowych banków przeznaczona była na spoty z udziałem gwiazd. W 2010 r. (w okresie styczeń-kwiecień) na emisję reklam z celebrytami banki wydały już co drugą złotówkę.

Mimo kolejnych gwiazd w reklamach instytucji finansowych, mBank zdecydował się pójść pod prąd i przygotował kampanię, w której wyraźnie odcina się od „gwiazdorskiego” trendu. W reklamach bank deklaruje: „NIE – dla gwiazdorów, TAK – dla dobrej oferty” i retorycznie pyta: „potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank?”.

Korzystamy pośrednio z budżetów konkurencji. Wykorzystujemy „szum” wokół tematu udziału celebrytów w kampaniach reklamowych banków, budując konkurencyjny, widoczny na rynku przekaz – tłumaczy ideę kampanii Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju bankowości detalicznej BRE Banku SA. W mBanku nie promujemy celebrytów, a dobrą ofertę, dlatego od początku „nie używamy” ich wizerunku w reklamach – podsumowuje.

Klienci „lubią to” – w niezależnych badaniach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce. Takie wnioski płyną m.in. z Audytu Bankowości Detalicznej za I kwartał br, przygotowanego przez TNS Pentor.

Bez zatrudniania gwiazdorów, mBank w ciągu 11. lat stał się nie tylko największym bankiem internetowym w Polsce, ale również jednym z największych detalicznych, obsługujących ponad 2 mln rachunków bieżących dla Klientów indywidualnych.

Działania reklamowe mBanku prowadzone będą w czerwcu, a towarzyszące kampanii kreacje będzie można zobaczyć m.in. na billboardach w 10. największych miastach. Reklamy pojawią się też w głównych portalach internetowych i w prasie. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), a media zaplanowała firma MPG. Budżet kampanii: na poziomie gaży celebryty.

Źródło: mBank
Publikuj: Facebook Wykop Twitter

Banki - Najnowsze wiadomości i komentarze

Lokaty coraz słabsze, a kredyty coraz droższe

Lokaty coraz słabsze, a kredyty coraz droższe

2016-06-13 Analiza Expander
Banki zarabiają między innymi na tym, że pożyczają nam pieniądze na wyższy procent niż płacą swoim klientom na lokatach. Expander zwraca uwagę, że ta różnica w kwietniu była najwyższa od prawie 6 lat. Oprocentowanie nowo zakładanych lokat wyniosło zaledwie 1,57%, tym samym pobiło marcowy rekord i było najniższe w historii.
Bezpłatna księgowość i 900 zł zwrotu w mBank

Bezpłatna księgowość i 900 zł zwrotu w mBank

2016-02-11 Informacja prasowa
Tyle otrzyma przedsiębiorca, który do końca marca otworzy w mBanku rachunek mBiznes konto i spełni trzy proste warunki. Ofertę promuje kampania reklamowa, którą od wczoraj zobaczyć można m.in. w telewizji.
Będzie trudniej o kredyt hipoteczny

Będzie trudniej o kredyt hipoteczny

2016-01-04 Komentarz Lions Bank
W grudniu banki chciały pożyczyć rodzinom na mieszkanie wyraźnie mniej niż przed rokiem. Czas pokaże czy jest to preludium przed zmianami, które czekają rynek w przyszłym roku. Większość z nich utrudni dostęp do bankowego finansowania.
W nowym roku opóźnienie w spłacie raty może kosztować więcej

W nowym roku opóźnienie w spłacie raty może kosztować więcej

2015-12-30 Komentarz Expandera
Maksymalny dopuszczalny przez prawo poziom oprocentowania, naliczanego przy opóźnieniu w spłacie raty wzrośnie od stycznia z 10% do 14%. Z wyliczeń Expandera wynika, że przeciętny kredytobiorca, który spóźni się o kilka dni nie ma się czym martwić. Zmiana będzie natomiast odczuwalna dla osób, które mają wysokie zadłużenie i nie regulują go miesiącami.
Naucz się współpracować z instytucjami finansowymi

Naucz się współpracować z instytucjami finansowymi

2015-03-30 Informacja prasowa
Zbliżają się święta wielkanocne, a wraz z nimi wydłuża się lista naszych wydatków. Szczególnie w przedświątecznym okresie, działając pod wpływem chwili i emocji zdarza nam się podejmować zbyt pochopne i nieprzemyślane decyzje zakupowe. Wówczas zaczynamy się zastanawiać nad różnymi sposobami powiększenia domowego budżetu.
Bezpiecznie(j) jak w banku?

Bezpiecznie(j) jak w banku?

2015-03-26 Informacja prasowa
Czy systemy płatności online są równie bezpieczne jak systemy bankowe? Okazuje się, że nie tylko mogą być bezpieczniejsze, ale również poprawiać poziom zabezpieczeń transakcji bankowych! Poznajcie przypadek pani Agnieszki.
Kredyt w CHF – co można zrobić z wysoką ratą?

Kredyt w CHF – co można zrobić z wysoką ratą?

2015-01-16 Poradnik kredytobiorcy
„Czarny czwartek” na rynku walutowym wywołał drżenie serca u wielu kredytobiorców zadłużonych w CHF. W ciągu kilku minut ich zadłużenie oraz raty wzrosły o kilkadziesiąt procent. Niestety w najbliższych miesiącach nie należy oczekiwać powrotu do sytuacji sprzed 15 stycznia.
Coraz łatwiej o kredyty dla przedsiębiorców

Coraz łatwiej o kredyty dla przedsiębiorców

2015-01-07 Poradnik kredytobiorcy
Masz pomysł na własny biznes? Brakuje ci środków finansowych na start? Skorzystaj z propozycji kredytowej. Nie zwlekaj. Nie trać szans. Jutro może być za późno. W taki oto sposób - dość mało oryginalny i niewyszukany, banki oferujące kredyty dla przedsiębiorców zapraszają ich do skorzystania ze swojej oferty.
2015 rokiem zmian dla kredytobiorców

2015 rokiem zmian dla kredytobiorców

2014-12-31 Poradnik kredytobiorcy
W nowym roku kredytobiorcy muszą liczyć się z istotnymi zmianami. Wśród nich, zgodnie z zaleceniami Komisji Nadzoru Finansowego, zmienia się minimalna wysokość wkładu własnego oraz strategia prowadzenia działalności w obszarze bankowości ubezpieczeniowej, czyli tzw. bancassurance.
Konto dla studenta – jak wybrać najlepszą ofertę?

Konto dla studenta – jak wybrać najlepszą ofertę?

2014-10-07 Poradnik konsumenta
Jednym z pierwszych kroków na drodze ku samodzielności każdego młodego człowieka jest założenie konta w banku. Obecnie praktycznie każdy bank oferuje specjalne warunki dla studenta. Eksperci z portalu Zafinansowani.pl analizują wszystkie „za” i „przeciw”, by wybrać konto, które najlepiej pomoże zarządzać studenckim budżetem.
Kursy walut - Notowanie z dnia 2018-02-23
Waluta Kurs (zł) Zmiana (%) Zmiana (zł)
USD 3,3911 0.29% 0.0098
Wykres USD - Dolar amerykański
EUR 4,1738 0.17% 0.0073
Wykres EUR - Euro
CHF 3,6302 0.14% 0.0050
Wykres CHF - Frank Szwajcarski
GBP 4,7365 0.28% 0.0132
Wykres GBP - Funt Szterling
NOK 0,4307 0.05% 0.0002
Wykres NOK - Korona Norweska
Darmowe komponenty na stronę www
Kursy walut na żywo - prosto z rynku Forex
Waluta Kurs (zł) Zmiana Czas
USD/PLN 3.9834 0.78% 12:00:00
EUR/PLN 4.1159 0.68% 12:00:00
CHF/PLN 4.1159 0.38% 12:00:30
GBP/PLN 4.1159 0.38% 12:00:00
NOK/PLN 0.48450 0.38% 12:00:00
Indeksy giełdowe GPW z dnia 2018-02-23
WIG20 2406.11 0.19% 17:15
Wykres indeksu WIG20
WIG30 2767.82 0.16% 17:15
Wykres indeksu WIG30
WIG 62665.1 0.16% 17:15
Wykres indeksu WIG
mWIG40 4792.61 0.16% 17:15
Wykres indeksu mWIG40
sWIG80 14705.9 0.16% 17:15
Wykres indeksu sWIG80
NCIndex 269.08 0.16% 17:15
Wykres indeksu NCIndex

BANKI - PRODUKTY FINANSOWE

Idea Bank mBank Getin Bank Bank Millennium Inteligo ING Bank Śląski Deutsche Bank PKO Bank Polski Alior Bank Raiffeisen Polbank
BitBay - Największa Polska giełda cyfrowych walut