
Data dodania: 2011-06-08 (15:20)
W najnowszej kampanii wizerunkowej mBank przekonuje, że Klienci nie potrzebują poleceń gwiazdorów, aby wybrać dobrą ofertę. Nawet bez kontraktu z celebrytą, mBank jest najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce.
Według szacunków domu mediowego MPG, przygotowanych na podstawie danych Kantar Media, w 2010 r. 1/3 telewizyjnych budżetów reklamowych banków przeznaczona była na spoty z udziałem gwiazd. W 2010 r. (w okresie styczeń-kwiecień) na emisję reklam z celebrytami banki wydały już co drugą złotówkę.
Mimo kolejnych gwiazd w reklamach instytucji finansowych, mBank zdecydował się pójść pod prąd i przygotował kampanię, w której wyraźnie odcina się od „gwiazdorskiego” trendu. W reklamach bank deklaruje: „NIE – dla gwiazdorów, TAK – dla dobrej oferty” i retorycznie pyta: „potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank?”.
Korzystamy pośrednio z budżetów konkurencji. Wykorzystujemy „szum” wokół tematu udziału celebrytów w kampaniach reklamowych banków, budując konkurencyjny, widoczny na rynku przekaz – tłumaczy ideę kampanii Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju bankowości detalicznej BRE Banku SA. W mBanku nie promujemy celebrytów, a dobrą ofertę, dlatego od początku „nie używamy” ich wizerunku w reklamach – podsumowuje.
Klienci „lubią to” – w niezależnych badaniach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce. Takie wnioski płyną m.in. z Audytu Bankowości Detalicznej za I kwartał br, przygotowanego przez TNS Pentor.
Bez zatrudniania gwiazdorów, mBank w ciągu 11. lat stał się nie tylko największym bankiem internetowym w Polsce, ale również jednym z największych detalicznych, obsługujących ponad 2 mln rachunków bieżących dla Klientów indywidualnych.
Działania reklamowe mBanku prowadzone będą w czerwcu, a towarzyszące kampanii kreacje będzie można zobaczyć m.in. na billboardach w 10. największych miastach. Reklamy pojawią się też w głównych portalach internetowych i w prasie. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), a media zaplanowała firma MPG. Budżet kampanii: na poziomie gaży celebryty.
Mimo kolejnych gwiazd w reklamach instytucji finansowych, mBank zdecydował się pójść pod prąd i przygotował kampanię, w której wyraźnie odcina się od „gwiazdorskiego” trendu. W reklamach bank deklaruje: „NIE – dla gwiazdorów, TAK – dla dobrej oferty” i retorycznie pyta: „potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank?”.
Korzystamy pośrednio z budżetów konkurencji. Wykorzystujemy „szum” wokół tematu udziału celebrytów w kampaniach reklamowych banków, budując konkurencyjny, widoczny na rynku przekaz – tłumaczy ideę kampanii Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju bankowości detalicznej BRE Banku SA. W mBanku nie promujemy celebrytów, a dobrą ofertę, dlatego od początku „nie używamy” ich wizerunku w reklamach – podsumowuje.
Klienci „lubią to” – w niezależnych badaniach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce. Takie wnioski płyną m.in. z Audytu Bankowości Detalicznej za I kwartał br, przygotowanego przez TNS Pentor.
Bez zatrudniania gwiazdorów, mBank w ciągu 11. lat stał się nie tylko największym bankiem internetowym w Polsce, ale również jednym z największych detalicznych, obsługujących ponad 2 mln rachunków bieżących dla Klientów indywidualnych.
Działania reklamowe mBanku prowadzone będą w czerwcu, a towarzyszące kampanii kreacje będzie można zobaczyć m.in. na billboardach w 10. największych miastach. Reklamy pojawią się też w głównych portalach internetowych i w prasie. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), a media zaplanowała firma MPG. Budżet kampanii: na poziomie gaży celebryty.
Źródło: mBank
Banki - Najnowsze wiadomości i komentarze
RRSO to nie wszystko! Jakie inne koszty kryją się w kredycie gotówkowym i jak je porównywać?
2025-06-11 Poradnik kredytobiorcyW momencie poszukiwania ofert kredytów bankowych i pożyczek dopasowanych do swoich potrzeb, powinieneś wziąć pod uwagę co najmniej kilka parametrów. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania to tylko jeden z istotnych czynników, na podstawie którego określisz całkowite koszty kredytowe wyrażone w skali całego roku. Zobacz, co jeszcze musisz wiedzieć w momencie szacowania kosztów kredytu gotówkowego!
RRSO to nie wszystko! Jakie inne koszty kryją się w kredycie gotówkowym i jak je porównywać?
2025-06-11 Poradnik kredytobiorcyW momencie poszukiwania ofert kredytów bankowych i pożyczek dopasowanych do swoich potrzeb, powinieneś wziąć pod uwagę co najmniej kilka parametrów. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania to tylko jeden z istotnych czynników, na podstawie którego określisz całkowite koszty kredytowe wyrażone w skali całego roku. Zobacz, co jeszcze musisz wiedzieć w momencie szacowania kosztów kredytu gotówkowego!
Sztuczna inteligencja a nowe oszustwa finansowe: jak się chronić w cyfrowym świecie?
2025-05-21 Poradnik konsumentaSztuczna inteligencja bez wątpienia otworzyła przed nami szereg możliwości, jednak należy pamiętać, że z tego narzędzia mogą korzystać właściwie wszyscy. Dotyczy to także internetowych przestępców. Dostępne statystyki oraz specjalistyczne raporty dowodzą, że rola AI w oszustwach finansowych staje się coraz większa. Ponadto, AI już teraz umożliwia generowanie oszustw, które są naprawdę trudne do wykrycia, przez co stwarzają istotne zagrożenie np. dla klientów bankowości mobilnej.
Bank Millennium Virtual Vibes
2025-04-15 Informacje prasoweBank Millennium Virtual Vibes to pierwszy w Polsce festiwal muzyczny odbywający się w metaverse na platformie Roblox. Bank Millennium został Partnerem Głównym drugiej edycji wydarzenia. Bank Millennium Virtual Vibes to innowacyjny festiwal, na którym można bawić się podczas koncertów, a także w strefach partnerów o dowolnej porze i z dowolnego miejsca na świecie.
Kredyt bez zdolności kredytowej – czy to możliwe?
2025-03-11 Poradnik kredytobiorcyUzyskanie kredytu bankowego wymaga spełnienia określonych warunków, a jednym z kluczowych czynników decydujących o przyznaniu finansowania jest zdolność kredytowa. Co jednak w sytuacji, gdy jej brakuje? Czy możliwe jest uzyskanie kredytu bez zdolności kredytowej? Choć banki podchodzą do tego tematu rygorystycznie, istnieją sposoby na zdobycie potrzebnych środków, nawet w przypadku niskiej zdolności kredytowej. Kluczowe jest odpowiednie przygotowanie i wybór właściwego rozwiązania finansowego.
Czy można dostać kredyt hipoteczny w euro?
2025-03-06 Poradnik kredytobiorcyKredyty hipoteczne we frankach szwajcarskich cieszyły się kiedyś ogromną popularnością. Były uważane za tańsze, stabilne i bezpieczne. Wszystko się skończyło, gdy stopy procentowe w Szwajcarii poszły do góry i kurs franka wzrósł nawet kilkukrotnie. Kredyty walutowe przestały być popularne, ale w niektórych przypadkach wciąż są udzielane.
Zarządzanie finansami w JDG: jak usprawnić procesy?
2025-02-28 Poradnik przedsiębiorcyProwadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej to codzienna dawka emocji i wyzwań. Czy masz czasami wrażenie, że jesteś księgowym, doradcą i właścicielem firmy w jednej osobie i trudno zapanować Ci nad całym procesem? Z pomocą przychodzą różne instytucje. W artykule przyjrzymy się, co do zaoferowania przedsiębiorcom ma Bank Pekao S.A.
Faktoring a kredyt obrotowy – czym się różnią i co bardziej się opłaca?
2025-02-20 Poradnik przedsiębiorcyPłynność finansowa to jeden z ważniejszych elementów sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Przedsiębiorcy często muszą wybierać między różnymi formami finansowania, aby zapewnić stabilność operacyjną. Dwa najczęściej stosowane rozwiązania to kredyt obrotowy i faktoring. Choć oba służą do poprawy przepływów pieniężnych, działają na zupełnie innych zasadach. Które z nich jest lepsze i co się bardziej opłaca?
Nie przegap! Nowi klienci BNP Paribas mogą dostać 660 zł premii – sprawdź szczegóły!
2025-02-09 Poradnik MyBank.plCzy marzysz o banku, który nie tylko ułatwi Ci codzienne transakcje, ale także nagrodzi Cię za podjęcie decyzji o otwarciu konta? Mamy dla Ciebie wyjątkową propozycję – nową ofertę bankową z atrakcyjną promocją „Zakochaj się w okazji”, dedykowaną wyłącznie nowym klientom BNP Paribas Bank Polska S.A.!
Twoje konto osobiste w niebezpieczeństwie – Sprawdź jak chronić swoje dane!
2025-02-09 Poradnik MyBank.plW dzisiejszych czasach nasze życie w dużej mierze odbywa się w przestrzeni cyfrowej. Każdy z nas korzysta z Internetu do codziennej komunikacji, zarządzania informacjami oraz prowadzenia działalności osobistej. W tym dynamicznie zmieniającym się świecie niezwykle istotne jest, abyśmy zadbali o bezpieczeństwo naszych danych. W poniższym artykule skupimy się na dwóch kluczowych zagadnieniach, które wymagają szczególnej uwagi – ochronie kont osobistych oraz zabezpieczeniu rachunku bankowego.