Data dodania: 2007-09-22 (18:04)
W związku z rozwojem systemu informatycznego mBanku, w nocy z soboty na niedzielę (z 22 na 23 września), w godzinach między 21:30 a 10:00 nastąpi przerwa w dostępie do banku.
Przerwa dotyczy wszystkich kanałów dostępu do banku: Internetu, telefonu, usługi: mSIM, WAP i SMS. W tym czasie nie będą również autoryzowane transakcje kartowe - zarówno bezgotówkowe, jak i wypłaty w bankomatach. mLinia będzie działać jedynie w trybie informacyjnym.
To pierwsza w historii tak długa przerwa w dostępie do mBanku. W związku z ekspansją banku na nowe rynki, konieczne są zmiany w systemie informatycznym - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor mBanku. Ze względu na czas trwania prac dokładamy wszelkich starań, aby z informacją o utrudnieniach dotrzeć do jak największej liczby Klientów. Zależy nam, aby Klienci, którzy zetknął się z komunikatem o przerwie w dostępie, przekazali tą znajomym, korzystającym z naszych usług.
Informacje o planowanej przerwie w dostępie do mBanku zamieszczane są:
na stronie głównej serwisu http://www.mbank.pl/ oraz http://www.izzybank.pl/
na stronach Aktualności oraz Forum
w systemie transakcyjnym
na stronach logowania i wylogowania
Ponadto Bank prowadzi wysyłkę wiadomości e-mail do wszystkich Klientów banku. Umieszczono także głosową informację w automatycznym serwisie telefonicznym IVR mBanku.
Zdajemy sobie sprawę, że brak dostępu do banku we wskazanym czasie to duże utrudnienie dla Klientów, jednak prace związane z systemem mBanku wymagają takiej przerwy. Z tego powodu dokładnie przyjrzeliśmy się danym odnośnie ilości operacji wykonywanych przez naszych Klientów w ciągu ostatnich miesięcy. Na tej podstawie wybraliśmy dzień i godziny, w których taka przerwa będzie najmniej dla nich odczuwalna oraz spowoduje najmniejsze utrudnienia. W nocy z soboty na niedzielę nie ma sesji wychodzących, ani przychodzących, inwestorzy nie grają na giełdzie. Chciałbym przeprosić wszystkich mKlientów za te niedogodności oraz zwrócić szczególną uwagę użytkowników kart - gdyż w tym czasie nie będą oni mogli dokonać płatności, ani też wypłacać gotówki z bankomatu - mówi Paweł Kucharski.
To pierwsza w historii tak długa przerwa w dostępie do mBanku. W związku z ekspansją banku na nowe rynki, konieczne są zmiany w systemie informatycznym - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor mBanku. Ze względu na czas trwania prac dokładamy wszelkich starań, aby z informacją o utrudnieniach dotrzeć do jak największej liczby Klientów. Zależy nam, aby Klienci, którzy zetknął się z komunikatem o przerwie w dostępie, przekazali tą znajomym, korzystającym z naszych usług.
Informacje o planowanej przerwie w dostępie do mBanku zamieszczane są:
na stronie głównej serwisu http://www.mbank.pl/ oraz http://www.izzybank.pl/
na stronach Aktualności oraz Forum
w systemie transakcyjnym
na stronach logowania i wylogowania
Ponadto Bank prowadzi wysyłkę wiadomości e-mail do wszystkich Klientów banku. Umieszczono także głosową informację w automatycznym serwisie telefonicznym IVR mBanku.
Zdajemy sobie sprawę, że brak dostępu do banku we wskazanym czasie to duże utrudnienie dla Klientów, jednak prace związane z systemem mBanku wymagają takiej przerwy. Z tego powodu dokładnie przyjrzeliśmy się danym odnośnie ilości operacji wykonywanych przez naszych Klientów w ciągu ostatnich miesięcy. Na tej podstawie wybraliśmy dzień i godziny, w których taka przerwa będzie najmniej dla nich odczuwalna oraz spowoduje najmniejsze utrudnienia. W nocy z soboty na niedzielę nie ma sesji wychodzących, ani przychodzących, inwestorzy nie grają na giełdzie. Chciałbym przeprosić wszystkich mKlientów za te niedogodności oraz zwrócić szczególną uwagę użytkowników kart - gdyż w tym czasie nie będą oni mogli dokonać płatności, ani też wypłacać gotówki z bankomatu - mówi Paweł Kucharski.
Źródło: mBank
Banki - Najnowsze wiadomości i komentarze
Płatności telefonem i zegarkiem: czy to naprawdę bezpieczne i jak się dobrze zabezpieczyć
2025-12-09 Felieton MyBank.plPłacenie telefonem i zegarkiem jeszcze kilka lat temu wydawało się ciekawostką dla entuzjastów nowych technologii. Dziś stało się codziennością – w wielu sklepach i punktach usługowych zdecydowana większość transakcji zbliżeniowych jest realizowana właśnie w ten sposób. Coraz częściej spotykamy się z sytuacją, w której ktoś mówi: „Portfela nie mam, ale telefon tak – to wystarczy”. Pojawia się jednak naturalne pytanie: czy płatności telefonem i zegarkiem są naprawdę bezpieczne i co zrobić, żeby zminimalizować ryzyko?
Zalety i wady likwidacji gotówki
2025-12-02 Materiał zewnętrznyCoraz więcej państw analizuje możliwość całkowitego odejścia od fizycznego pieniądza. Zmiana, która jeszcze dekadę temu brzmiała jak eksperyment, dziś wydaje się mniej lub bardziej realnym scenariuszem. Płatności elektroniczne rosną szybciej niż jakikolwiek inny segment usług finansowych, a banki i rządy ograniczają infrastrukturę obsługującą gotówkę. Jeśli korzystasz z płatności mobilnych, zamawiasz online lub rzadko odwiedzasz bankomat, jesteś częścią tego procesu. Dyskusja nie dotyczy już tego, czy gotówka będzie wypierana z rynku, lecz kiedy i w jakim zakresie.
Nowe sztuczki oszustów bankowych: jak działają fałszywi konsultanci i na co nabierają się nawet ogarnięci klienci
2025-12-02 Poradnik MyBank.plJeszcze niedawno wydawało się, że typowe oszustwa bankowe dotyczą głównie osób starszych, mniej obeznanych z technologią. Dziś ten obraz jest już nieaktualny. Nowe sztuczki oszustów bankowych coraz częściej opierają się na perfekcyjnie odegranej roli fałszywego konsultanta, który dzwoni z „prawdziwego” numeru banku, zna dane klienta, mówi profesjonalnym językiem i prowadzi rozmowę dokładnie tak, jak zrobiłby to pracownik infolinii. W efekcie ofiarą padają nie tylko seniorzy, lecz także przedsiębiorcy, księgowi, informatycy, a nawet osoby zawodowo związane z finansami.
Dlaczego wydajemy więcej, gdy płacimy kartą niż gotówką? Sztuczki banków i psychologii
2025-11-27 Felieton MyBank.plKluczowy powód, dla którego wydajemy więcej kartą niż gotówką, polega na tym, że płacenie plastikiem albo telefonem jest psychologicznie mniej bolesne niż oddawanie fizycznych banknotów. W Polsce ten problem ma coraz większą skalę: według danych NBP i Mastercard już około dwie trzecie transakcji w terminalach odbywa się bezgotówkowo, a karty zbliżeniowe stanowią ponad 97% wszystkich kart, co stawia nas w światowej czołówce płatności bezdotykowych.
Czy stacjonarne placówki bankowe mają jeszcze sens w dobie pełnej cyfryzacji?
2025-11-17 Felieton MyBank.plCyfryzacja bankowości sprawiła, że większość codziennych spraw załatwiamy dziś w aplikacji – od sprawdzenia salda, przez przelewy, po zaciągnięcie kredytu gotówkowego. Naturalne więc pytanie brzmi: czy w takim świecie stacjonarne placówki bankowe mają jeszcze sens, czy są tylko kosztownym reliktem epoki papierowych wyciągów i kolejek do okienka? Odpowiedź nie jest ani prosta, ani zero-jedynkowa, bo wraz z rozwojem kanałów cyfrowych fizyczna sieć banku nie znika – raczej zmienia funkcję, skalę i sposób działania.
Unieważnienie kredytu w euro i CHF – jak odzyskać pieniądze i uwolnić się od banku (2025)
2025-11-10 Materiał zewnętrznyW ostatnich latach tysiące kredytobiorców w Polsce – zarówno posiadających kredyt frankowy (CHF), jak i kredyt walutowy w euro – zaczęło domagać się sprawiedliwości w sądach. Wspólnym mianownikiem tych spraw są nieuczciwe zapisy w umowach kredytowych, tzw. klauzule abuzywne, które powodowały, że ryzyko kursowe w całości przerzucano na klienta. W efekcie wielu konsumentów płaciło raty znacznie wyższe, niż mogliby przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
Jak skutecznie negocjować warunki kredytu w banku?
2025-10-28 Poradnik MyBank.plNegocjowanie warunków kredytu w banku to nie tylko sztuka perswazji, lecz przede wszystkim proces wymagający rzetelnego przygotowania, dogłębnej analizy własnej sytuacji finansowej oraz znajomości zasad funkcjonowania sektora bankowego. Na tle rosnącej konkurencji wśród banków i zmiennej sytuacji gospodarczej, świadomy kredytobiorca ma dziś więcej narzędzi do uzyskania lepszych warunków kredytowych niż jeszcze kilka lat temu. Poniżej znajdziesz ekspercki przegląd strategii i porad, jak skutecznie negocjować warunki kredytu.
IKE i IKZE – jak wybrać najlepszą instytucję do oszczędzania na emeryturę?
2025-10-14 Materiał zewnętrznyTo, kto będzie prowadził Twoje IKE i IKZE może realnie wpłynąć na sposób obsługi konta i wysokość kapitału do wypłaty na emeryturze. Dowiedz się, jakie instytucje prowadzą te konta emerytalne i co wziąć pod uwagę przy wyborze konkretnej oferty.
Kredyty hipoteczne w polskich bankach – kto oferuje najatrakcyjniejsze warunki?
2025-10-08 Analizy MyBank.plPaździernik 2025 roku przynosi mieszane sygnały dla polskiego rynku kredytów hipotecznych. Po dwóch obniżkach stóp procentowych Narodowego Banku Polskiego w lipcu i wrześniu, stopa referencyjna wynosi obecnie 4,75%, co teorycznie powinno przekładzać się na tańsze kredyty. W praktyce jednak banki ostrożnie podchodzą do obniżek marż, a polska jest nadal w czołówce najdroższych kredytów hipotecznych w Unii Europejskiej.
Pożyczka na auto czy kredyt? Najważniejsze różnice
2025-09-02 Poradnik kredytobiorcyPlanowanie zakupu auta wiąże się z poszukiwaniem najlepszego finansowania. Pożyczka na auto jest popularnym sposobem finansowania zakupu pojazdu. Wybór między nią a kredytem bankowym bywa jednak niełatwy. Ten artykuł wyjaśnia najważniejsze różnice i pomaga podjąć świadomą decyzję.









