
Data dodania: 2025-01-27 (22:56)
Tak, Vivus zmienił nazwę na Vivigo. Jednak procedura rejestracji, logowania i wnioskowania o pożyczki pozostaje bez zmian. To ważna informacja dla obecnych i nowych klientów.
Vivus zmienia się w Vivigo, ale to nadal ta sama firma
Vivus rozpoczął swoją działalność na polskim rynku w 2012 roku. Od tego czasu potrzeby osób poszukujących szybkiego finansowania zmieniły się. Jak wyjaśnia Robert Szcześniewski, prezes spółki Soonly Finance, do której należy zarówno marka Vivus, jak i Vivigo:
Vivigo to więcej niż nowa nazwa – to zapowiedź dynamicznego, przyszłościowego kierunku, w którym idziemy jako firma. Połączenie elementu ‘Viv’, znanego naszym klientom, z angielskim ‘GO’, oznaczającym ruch i dostępność, doskonale oddaje naszą misję: zapewnić dostęp do środków zawsze, wszędzie i w każdej chwili. Wystarczy smartfon, który stał się nowym portfelem.
Warto jednak pamiętać, że choć zmianie uległa nazwa marki, pożyczkodawcą pozostaje ta sama polska firma, czyli Soonly Finance. To ważny sygnał dla klientów Vivusa, którzy mogą liczyć na te same warunki i procedury udzielania pożyczek w Vivigo. Nie zmienia się także sposób rejestracji, logowania do Profilu Klienta, proces wnioskowania o pożyczkę oraz jej koszty i warunki spłaty. Sprawdźmy, jak w praktyce zarejestrować się i zalogować w Vivigo (dawniej Vivus).
Vivus — logowanie i rejestracja nowych klientów po zmianie na Vivigo
Proces rejestracji i logowania w Vivigo wygląda tak samo jak w Vivus. Logowanie dla dotychczasowych klientów pozostaje szybkie i łatwe, wymagając jedynie podania adresu e-mail oraz hasła. Proces rejestracji dla nowych użytkowników tak samo jak w Vivus, wymaga podania podstawowych danych z dowodu osobistego oraz weryfikacji tożsamości.
• Vivus — logowanie. Jak stworzyć profil klienta na Vivigo?
Jeśli nie logowałeś się nigdy do Vivusa i Vivigo, pierwszym krokiem do złożenia wniosku pożyczkowego powinna być rejestracja już na nowej stronie, czyli vivigo.pl (dawniej vivus.pl). Jak jej dokonać?
Aby zarejestrować się w Vivigo (dawniej Vivus) będą ci potrzebne:
• dowód osobisty;
• aktywny numer telefonu komórkowego,
• adres e-mail,
• adres zamieszkania,
• dane do logowania do twojego banku, z którego wykonasz identyfikację. Identyfikacja tożsamości to procedura stosowana w bankach i firmach pożyczkowych, mająca na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa pożyczania i wyeliminowanie zaciągania pożyczek na skradzione lub wyłudzone dane osobowe.
Jak zalogować się na swoje konto na Vivigo (dawniej Vivus)?
Jeśli kiedykolwiek rejestrowałeś się w systemie Vivus, twoje konto będzie aktywne w Vivigo - będą w nim wszystkie twoje dane oraz cała historia pożyczania. Aby sięgnąć po dodatkowe środki, musisz jedynie się zalogować (użyj do tego danych, których użyłeś przy rejestracji). Przycisk “Zaloguj się” znajdziesz na vivigo.pl w prawym górnym rogu strony.
Jak złożyć wniosek o pożyczkę po zmianie Vivusa na Vivigo?
Wzięcie pożyczki w Vivigo jest tak samo szybkie, proste i intuicyjne jak w Vivusie.
• Pierwsza pożyczka w Vivigo (dawniej Vivus)?
Oto 7 prostych kroków, które musisz wykonać:
1. Przy pomocy suwaka na vivigo.pl, który znajduje się po prawej stronie ekranu ustaw preferowaną kwotę pożyczki i naciśnij przycisk Chcę Pożyczkę. Pamiętaj, że kwotę tę możesz wypłacić na konto jednorazowo w całości lub w częściach.
2. Sprawdź, co musisz przygotować, aby złożyć wniosek online o pożyczkę, a następnie naciśnij przycisk Rozpoczęcie rejestracji:
• dowód osobisty (lub paszport dla obcokrajowców).
• numer telefonu i adres email,
• dane do logowania do bankowości elektronicznej (logowanie przez stronę banku, nie aplikację),
• PESEL (jeżeli masz zastrzeżony PESEL, musisz cofnąć zastrzeżenie, aby pożyczkodawca mógł przeanalizować wniosek).
3. Jeśli jesteś już zarejestrowany, naciśnij przycisk Zaloguj się i wpisz dane logowania.
4. Jeśli logowanie przebiegnie pomyślnie, ustaw kwotę do wypłaty teraz (na tym etapie możesz zmienić także kwotę pożyczki. Zrobisz to, naciskając przycisk zmień kwotę). Jeśli wszystko się zgadza, naciśnij przycisk Dalej.
5. Sprawdź dane, zaznacz zgody i naciśnij przycisk Akceptuję wniosek
6. Potwierdź swoje dane, wykonując identyfikację z konta założonego na imię i nazwisko, które podałeś przy rejestracji. Poczekaj na decyzję.
7. Jeśli będzie pozytywna, pożyczkodawca niezwłocznie przeleje pieniądze na twoje konto.
Kolejna pożyczka dla klientów Vivusa i Vivigo
Jeśli chcesz wnioskować o kolejną pożyczkę bo brałeś już pożyczkę w Vivus, zaloguj się na swój Profil Klienta na vivigo.pl tak samo jak logowałeś się na swój Profil Klienta w Vivusie. Podążaj za instrukcjami. Procedura wnioskowania o pożyczkę nie różni się od tej, którą znasz z vivus.pl.
Profil klienta na Vivus — od teraz na Vivigo — co możesz sprawdzić?
Profil Klienta na vivus.pl pozostanie niezmieniony w vivigo.pl. Tzn. że nie musisz się martwić, że stracisz zgromadzone tam informacje i historię konta. W profilu klienta na vivigo.pl (tak samo jak wcześniej na vivus.pl):
• znajdziesz informacje na temat złożonego wniosku pożyczkowego oraz przyznanej pożyczki;
• wypłacisz na konto kolejną kwotę finansowania (jeśli nie wykorzystałeś jeszcze całego, przyznanego przez pożyczkodawcę limitu);
• złożysz wniosek o kolejną pożyczkę;
• sprawdzisz termin spłaty zobowiązania i kwotę, którą musisz zwrócić;
• sprawdzisz numer klienta i pożyczki (takie dane będą przydatne np. podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Vivigo);
• zaktualizujesz swoje dane, np. po zmianie adresu czy konta bankowego.